آرشیو بهمن ماه 1400

فروشگاه درب ديجي درب

امروزه افراد بسیاری به استفاده از درب ضد سرقت در محیط های مختلف مثل درب ورودی خانه و دفتر کار روی آورده‌اند چرا که این درب نقش بسیار مهمی در امنیت منازل دارد و این مسئله موجب توجه بیشتر به استفاده از این نوع درب می‌شود. یراق آلات درب ضدسرقت نیز از قسمت های مهم هر درب به ویژه درب ضدسرقت است. یراق آلات درب ضدسرقت علاوه بر افزایش امنیت درب سبب زیبایی بیشتر درب نیز می‌شود. برای هر درب باید نوع خاصی از یراق آلات به کار برده شود و این موضوع بستگی به عواملی مثل نوع طراحی و متریال های بکار رفته در درب ضد سرقت دارد.
در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع یراق آلات درب ضدسرقت مثل قفل، لولا، دستگیره، چشمی، و ... و کاربرد هر یک از این اجزا آشنا نماییم.
یراق آلات درب ضدسرقت - قفل 
از مهم‌ترین و اصلی‌ترین یراق آلات درب ضدسرقت که همواره توجه ویژه‌ای به آن می‌شود قفل درب است. قفل درب ضدسرقت در انواع و مدل‌های گوناگون در بازار عرضه می‌شوند که هر یک کاربردهای متنوع خود را دارا هستند. قفل هایی که تعداد بیشتری دارند، امنیت بالاتری را ایجاد می‌نمایند.
دستگیره درب ضدسرقت
دستگیره‌ درب ضدسرقت علاوه بر امنیت درب بر روی زیبایی آن نیز تاثیرگذار است. پس یکی دیگر از یراق آلات درب ضدسرقت دستگیره می‌باشد. امروزه دستگیره‌های با طرح ها و شکل های مختلف موجود هستند که قیمت های مختلفی نیز دارند. در انتخاب و خرید دستگیره درب ضدسرقت باید به نوع درب مورد استفاده خود نیز توجه داشته باشید.
چشمی درب ضدسرقت
چشمی درب ضدسرقت وسیله‌ای است که به کمک آن می‌توانید محیط آن طرف درب را ببینید. چشمی ها از یراق آلات درب ضدسرقت هستند که انواع مختلفی دارند چرا که در ساخت درب ها از متریال های گوناکون استفاده می‌شود و سایز چشمی ها با هم فرق دارد. چشمی هایی که برای درب ضد سرقت ساخته می‌شوند، به راحتی بر روی این درب نصب می‌شوند.
یراق آلات درب ضدسرقت - لولا
یکی دیگر از مهم‌ترین یراق آلات درب ضدسرقت که به اندازه قفل درب نیز نقش مهمی در امنیت درب ایجاد می‌کند، لولای درب است. لولا، وزن کل درب را نگه می‌دارد و در سلامت و مقاومت درب نیز تاثیر می‌گذارد. به دلیل وزن بالایی که درب های ضد سرقت دارند باید از لولاهای با مقاومت و کیفیت مناسب استفاده شود.
درکوب درب ضدسرقت
از یراق آلات درب ضدسرقت که بیشتر موجب افزتیش زیبایی درب می‌شود، درکوب است. درکوب ها از انواع شکل ها و طراحی ها برخوردار هستند که بنا بر سلیقه خود و نوع درب مورد استفاده می‌توانید آن ها را تهیه نمایید. برخی از درکوب ها به صورت ضربه ای هستند که متداول ترین نوع درکوب نیز می‌باشد. برخی دیگر به صورت زنگ است که امروزه زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
قفل شب بند درب ضدسرقت
قفل شب بند از یراق آلات درب ضدسرقت است که موجب افزایش امنیت درب می شود. قفل های شب بند به صورت مکانیکی و ساده موجود هستند. این قفل ها کیفیت بالایی دارند و امروزه اکثر افراد از این نوع قفل ها استفاده می‌نمایند.
جمع بندی
تا اینجای مطلب با انواع یراق آلات درب ضدسرقت آشنا شدیم و کاربردها و وظایف هر کدام از این یراق آلات را نیز برای شما مشخص کردیم. اگر قصد خرید درب ضد سرقت دارید باید به موارد گفته شده توجه نمایید تا از خرید خود راضی باشید. با مراجعه به وبسایت فروشگاه دیجی درب می‌توانید انواع درب ضد سرقت را مشاهده و پس از بررسی محصول اقدام به خرید نمایید.
امروزه در بسیاری از سبک های دکوراسیون داخلی اداری و یا منازل به موارد بسیاری توجه می‌شود که در نمای داخلی بسیار تاثیرگذار هستند. یکی از موارد مهم در دکوراسیون ادارات خرید درب داخلی اداری است. درب‌هایی که در محیط های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند، طراحی داخلی منزل یا محیط کار را تغییر می‌دهد. در واقع درب داخلی تبدیل به یک قسمت مهم از دکوراسیون داخلی محیط های کاری و خانه شده است که همواره در معرض دید قرار می‌گیرد و باید بهترین انتخاب را داشته باشیم.
پس متوجه شدیم که استفاده از درب داخلی اداری مناسب تا چه اندازه تاثیرگذار است. برای این منظور باید از انواع درب داخلی اداری و نکات مهم در خرید آن اطلاع داشته باشیم. در ادامه مطلب با این نکات مهم آشنا می‌شوید تا بتوانید خرید درب داخلی اداری مناسب با دکوراسیون خود داشته باشید.
انواع درب داخلی اداری
خرید درب داخلی اداری باید با توجه به عواملی مثل محل نصب درب، و جنس درب و نوع دکوراسیون صورت گیرد و عدم توجه به این موارد می‌تواند موجب ناهماهنگی درب با دکوراسیون داخلی محیط شود. پس باید ابتدا انواع درب داخلی را بشناسیم.
درب HDF
خرید درب داخلی اداری HDF از نوع پرطرفدار و محبوب درب های داخلی است که ویژگی های خاص خود را دارد. درب های HDF هم به صورت رنگ شده و هم به صورت خام موجود هستند که بسته به سلیقه خود می‌توانید از این دو درب استفاده نمایید. امروزه از درب داخلی اداری رنگ شده بیشتر استفاده می‌شود چرا که از نظر کیفیت و مقاومت در جایگاه بالاتری قرار دارند.
درب MDF
خرید درب داخلی اداری MDF از نوع دیگر درب داخلی است که برای ورودی های ساختان استفاده می‌شود. از نظر قیمت درب MDF دارای قیمت بیشتری از درب HDF است. همچنین این نوع درب کمتر از نوع دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب های MDF مقاومت بالاتری نیز دارند و برای مدت زمان بیشتری می‌توان از آن استفاده کرد.
نوع سبک دکوراسیون
نکته مهم دیگر در خرید درب داخلی اداری توجه به سبک دکوراسیون محیط کار و یا منزل است که باید هماهنگی لازم بین درب و دکوراسیون ایجاد شود. برای استفاده از درب دو نوع دکوراسیون مدرن و سنتی وجود دارد. اگر محیط قدیمی و یا چیدمان به صورت سنتی است، بهتر است که از درب های کلاسیک استفاده شود. در درب های کلاسیک به جزئیات توجه بیشتری شده است.
در عوض اگر محیط های کاری جدیدتر با چیدمان خاص تری دارید خرید درب داخلی اداری مدرن گزینه بهتری می‌باشد.استفاده از این نوع درب زرق و برق بهتری به محیط می‌دهد و در نتیجه با دکوراسیون هماهنگ‌تر می‌شود. در هر دو نوع درب طرح ها و جنس های مختلفی وجود دارند که بسته به نوع سبک دکوراسیون می‌توانید تهیه فرمایید.
اندازه و رنگ درب
از نکته های مهم دیگر در خرید درب داخلی اداری توجه به ابعاد و اندازه درب است. در خرید درب باید توجه داشته باشید که اندازه چهارچوب با اندازه درب مورد نظر مناسب باشد. رنگ درب نیز مهم است. در انتخاب رنگ باید محیطی که درب در آن نصب می‌شود را در نظر بگیرید. حتما رنگ ها و طرح های مختلف را مشاهده کنید تا به انتخاب خود برسید.
قیمت و خرید درب داخلی اداری
در تولید درب داخلی اداری استاندارد ها و عوامل گوناگونی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا درب تولید شده از بهترین کیفیت برخوردار باشد. قیمت درب داخلی از نکات مهم ذیگری است که افراد به آن توجه می‌کنند. حتما متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اید اقدام به خرید نمایید. برای مشاهده و خرید انواع خرید درب داخلی اداری می‌توانید به وبسایت دیجی درب مراجعه فرمایید.
همانطور که می‌دانید درب ضد سرقت نوعی از درب ها هستند که امنیت خانه و یا محل کار را افزایش می‌دهد و مانع ورود سارقین به داخل می‌شود. امروزه اکثر خانه ها و ادارات به این درب مجهز هستند اما مسئله ای که وجود دارد این است که کدام نوع درب ضد سرقت بهترین درب ضد سرقت است و دارای امنیت بیشتری می‌باشد. در بازار درب های ضد سرقت به سه دسته تقسیم بندی می‌شوند. درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی. با توجه به اینکه درب ضد سرقت در انواع و طرح های مختلفی دارند موجود است ممکن است در خرید بهترین درب ضد سرقت دچار تردید شوید. در این مقاله به بررسی انواع درب ضد سرقت پرداخته ایم.
چهارچوب درب ضد سرقت
چهرچوب درب ضد سرقت چینی به صورت تخت می باشد و اختلاف سطح خیلی کمی بین سطح خارجی و لنگه درب وجود دارد. این اختلاف در درب ضد سرقت ترک بیشتر است. همچنین چهارچوب درب های ضد سرقت ترک به صورت ابزار خورده است ولی در مورد درب های ضد سرقت چینی چهارچوب آن به صورت ابزار نخورده هستند. پس اولین نکته در خرید بهترین درب ضد سرقت مقایسه آنها در اختلاف سطح بین سطح بیرونی و لنگه درب می‌باشد. یکی از دلایل مهم اختلاف قیمت این دو درب نیز همین موضوع می‌باشد.
بهترین درب در رویه
از اصلی ترین تفاوت ها در بین درب های ضد سرقت و معیار مهم در انتخاب بهترین درب ضد سرقت رویه درب می باشد. رویه درب ضد سرقت چینی به صورت HDF رنگ شده هستند و در بعضی موارد از رویه فلزی با رنگ کوره ای طرح چوب نیز استفاده می‌شود. همچنین رویه درب ضد سرقت ترک به صورت MDF با روکش طبیعی چوب و یا به صورت MDF با روکش پی وی سی است. در هنگام خرید بهترین درب ضد سرقت می‌توان متوجه تفاوت بین رویه ها شد.
 وزن درب های ضد سرقت
به طور کای درب ضد سرقت چینی از وزن کمی برخوردار هستند و به صورت بسیار سبک موجود می‌باشند. در عوض درب ضد سرقت ترک از وزن بیشتری برخوردار است. درب های ضد سرقت ترکیه ای از وزن دو برابری نسبت به درب های ضد سرقت چینی برخوردار هستند. در هنگام خرید بهترین درب ضد سرقت به وزن آنها توجه فرمایید.
لولای درب  
از نظر لولا بهترین درب ضد سرقت چینی و ترک دارای تفاوت های زیادی می‌باشند. لولاهای درب ضد سرقت چینی به صورت مخفی هستند و قابل مشاهده نمی‌باشند. در مورد درب ضد سرقت ترک این لولاها از سمت داخل قابل مشاهده هستند.
نصب درب های ضد سرقت 
درب ضد سرقت چینی دارای مراحل نصب آسان‌تری می‌باشد و نسبت به درب ضد سرقت ترک، نصب آن با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد. مدت زمانی که طول می‌کشد تا نصب درب ضد سرقت ترک کامل شود در حدود یک تا دو ساعت است. بعد از نصب تفاوت های بین بهترین درب ضد سرقت ترک و چینی در ظاهر و مراحل کار آن به طور مشهود مشخص می‌باشد.
بهترین درب ضد سرقت در قیمت
یکی دیگر از تفاوت های بین درب ضد سرقت ترک ،ایرانی و چین قیمت آنها است که یکی از فاکتورهای مهم در خرید درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت ترک از کیفیت بالاتری نسبت به دو درب دیگر برخوردار است به همین دلیل دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر درب ها است. درب ضد سرقت ایرانی نیز قیمت متوسطی دارد و در کیفیت های مختلف موجود است. برای مشاهده و خرید بهترین درب ضد سرقت می‌توانید به فروشگاه دیجی درب مراجعه فرمایید.